Contact
Klachten

Hulpverleningszone Rivierenland heeft de ambitieuze missie om onze medemens in nood te helpen door een adequate hulpverlening aan te bieden. Helaas is het mogelijk dat je ontevreden bent over onze hulpverlening (b.v. je wordt niet vriendelijk behandeld, je krijgt geen antwoord, je krijgt onduidelijke informatie, …). Dan kan je klacht indienen bij de klachtenbehandelaar.

We raden je wel aan om eerst de betrokken dienst te contacteren. Mogelijk gaat het om een klein probleem of misverstand dat snel opgelost kan worden. Lukt dat niet of blijf je toch nog met een gevoel van ontevredenheid zitten, dan kan je altijd de klachtenbehandelaar contacteren. Onderstaand formulier komt rechtstreeks bij de klachtenbehandelaar terecht, die de klacht met de grootste discretie behandelt. 

Je kan terecht bij de klachtenbehandelaar voor klachten over de diensten van Hulpverleningszone Rivierenland. Klachten worden niet behandeld als:

  • Het niet gaat over Hulpverleningszone Rivierenland
  • De feiten dateren van meer dan een jaar geleden
  • Er een gerechtelijke procedure loopt over het probleem
Formulier
Klachtenformulier
Via e-mail
Via de post
Bezoek de nationale website via www.hulpverleningszone.be.